Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? De bestelling wordt na betaling tussen 2 en 4 werkdagen geleverd op het opgegeven adres.

Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?
Ja, dat kan. Als u een bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen, selecteert u bij het invoeren van de gegevens een ander afleveradres. Per bestelling kan er één afleveradres ingevoerd worden.

Is mijn bestelling goed doorgekomen? Wanneer een bestelling is geplaatst, wordt er een bevestiging van de bestelling verstuurd naar het opgegeven e-mailadres. Indien geen bevestigingsmail is ontvangen, kan dit de volgende oorzaken hebben:
1. U heeft een foutief e-mailadres ingevuld
2. De bestelling is nog niet afgerond Controleer of de artikelen nog in het winkelmandje zitten en maak eventueel de bestelling af.

Retourneren - Ik vind het toch niks.
Indien u uw bestelling ontvangt en u wilt toch van uw bestelling afzien, dan kunt u het desbetreffende product - geheel ongebruikt en onbeschadigd - terugsturen naar het adres vermeld op de verpakking. U kunt bij Vrijetijdsproducten.nl gekochte artikelen binnen 14 kalenderdagen na ontvangst (wel op eigen kosten) retourneren. Stuur het artikel inclusief alle toebehoren, binnen 14 dagen na ontvangst terug, vergezeld van de originele factuur en in de originele verpakking. Wij verzoeken u vriendelijk om de reden van retour op de achterzijde van de factuur in te vullen. Na goed ontvangst van het artikel storten wij het bestelde bedrag direct aan uw terug.

Retourneren - Ik tref het product beschadigd/niet goed aan.
Indien u een bestelling beschadigd ontvangt neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice. Wij zorgen ervoor dat u een gefrankeerde envelop toegestuurd krijgt om het product kosteloos terug te sturen naar het adres vermeld op de verpakking. Stuur het artikel inclusief alle toebehoren, binnen 14 dagen na ontvangst terug, vergezeld van de originele factuur en in de originele verpakking. Wij verzoeken u vriendelijk om de reden van retour op de achterzijde van de factuur in te vullen. Na goed ontvangst van het artikel zorgen wij voor een vervangend artikel.

Wat zijn de bezorgkosten?
Wij berekenen geen bezorgkosten.

Moet ik bij een ruiling nogmaals verzendkosten betalen?
Bij ruiling betaalt u geen verzendkosten. Bij artikel retour zijn de verzendkosten voor de consument.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Bij contact kunt u een klacht melden. Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld het bestelnummer en de aankoopdatum. Wij nemen dan z.s.m. contact op. De aard van de klacht bepaalt het verdere verloop van de klachtenafhandeling.

Kan mijn bestelling onder rembours worden verstuurd?
Nee, het is niet mogelijk om artikelen onder rembours te laten versturen.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Het waarborgen van uw privacy staat bij Vrijetijdsproducten.nl voorop. Uw gegevens die u ons online verstrekt, worden niet aan derden verstrekt. Andere informatie, o.a. verkregen via het contactformulier, gebruiken wij uitsluitend om de inhoud van onze site te verbeteren.

Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen, wat moet ik doen?
Neem z.s.m. contact met ons op via: klantenservice@vrijetijdsproducten.nl
Wij zorgen dat u geen kosten heeft voor het retourneren van het product en dat u z.s.m. het juiste artikel geleverd krijgt.

Een bestelling voor de betaling kan altijd geannuleerd of gewijzigd worden in het winkelmandje. Na de betaling, is dit niet meer mogelijk. Wilt u toch de bestelling annuleren en/of wijzigen? Neem dan z.s.m. contact met ons op.

Is het wel veilig om op internet te betalen?
iDEAL is de meest veilige en snelle betalingsmethode op internet. U betaalt via uw eigen, vertrouwde bank door middel van internetbankieren.
Vrijetijdsproduct - TimeSquare Horloge


169,00


TimeSquare Horloge

Kortingscode? U betaalt €135,20       Dit is het gloednieuwe TimeSquare horloge van saffierglas. Dit horloge is een écht vrijetijdsproduct ...